Copyright Qode Interactive 2016
e-Procurement: e-Notification & e-Tendering ten volle kunnen gebruiken (08/10/2019 in Antwerpen) - Tender
1377
tribe_events-template-default,single,single-tribe_events,postid-1377,tribe-no-js,tribe-events-uses-geolocation,tribe-bar-is-disabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,side_area_uncovered_from_content,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-tender,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive,events-single,tribe-events-style-full,tribe-events-style-theme,tribe-theme-parent-tender tribe-theme-child-tender-child,page-template-page-php,singular

e-Procurement: e-Notification & e-Tendering ten volle kunnen gebruiken (08/10/2019 in Antwerpen)

Laden Evenementen

Wat is het doel van deze opleiding?

  • e-Notification & e-Tendering aan de hand van de demoversie leren gebruiken
  • Tijdens een interactieve sessie op computers de tool ten volle benutten

 

Voor wie is deze opleiding?

  • Aankopers van aanbestedende overheden die de tool al gebruiken, maar alle mogelijkheden willen kennen
  • Medewerkers van aanbestedende overheden die hun eerste stappen willen zetten in de informatisering van overheidsopdrachten

 

Wat is de inhoud van deze opleiding?

  • e-Notification – Hoe elektronisch een overheidsopdracht publiceren
  • Het juridisch kader – e-Procurement
    • Toelichting bij de verschillende modules
    • De doelstellingen van e-Procurement.
    • Wat heb je nodig als bestuur: welke zijn de technische vereisten?
  • e-Notification
    • Verschillende types gebruikers: anoniem, bedrijf, aankoper (superuser, user & editor) en administrator.
    • De functionaliteiten als gebruiker.
    • Inloggen als aankoper.
    • Beheer van organisaties.
    • Beheer van gebruikers.
  • De verschillende fasen van e-Notification
    • Publicatie van een opdracht.
    • Opladen van documenten.
    • Een wijzigingsbericht aanmaken.
    • Wijzigingen aan het bestek.
    • Het beheer van een beperkte procedure (selectie van kandidaten en online uitnodigen van geselecteerden).
    • Andere mogelijkheden: “Freemarket” en “archivering”.
  • Eerste kennismaking met e-TenderingOffertes/aanvragen tot deelneming elektronisch te openen
    • Verschillende types gebruikers: bedrijf, aankoper & administrator.
    • Registreren als aankoper.
    • Een dossier activeren.
  • Veiligheid, privacy en elektronische handtekening
    • Vertrouwelijkheid en integriteit van de handel.
    • Wat is een handtekening?
    • Wat is het principe van de elektronische handtekening?
    • Wat is de bewijskracht van de elektronische handtekening?
  • Elektronische ontvangst van de kandidaturen en offertes
    • Moet u een ontvangstbewijs verstrekken?
    • Wat te doen al u een inschrijving ontvangt nadat de inschrijvingstermijn verlopen is?
    • Wat moet u doen als de ingediende digitale offerte een virus bevat?
  • Opening van de offertes
    • Wat moet u doen om de offertes te openen?
    • Een PV van opening opmaken.
    • Validatie van offertes.
  • Diversen
    • archivering,
    • onderhandelingsprocedure met bekendmaking,
    • een dossier rechtstreeks in e-Tendering creëren

 

Gegevens

Kies hier uw datum:
8 October 2019 Antwerpen 28 November 2019 Antwerpen
Tijd:
09:00 - 16:00

Locatie

Antwerpen (APeXPRO)
Schorrelaan 2
Antwerpen, 2660 België
+ Google Maps

Spreker(s)

Anja Palmaerts
|
APeXPRO

Praktische informatie

  • Tijdstip: van 9.00u tot 16.00
  • Prijs: 345 EUR excl. 21% BTW
  • Inbegrepen: lunch, koffiepauzes, computermateriaal en cursusmateriaal
  • Steeds in de buurt van een station of ander openbaar vervoer of makkelijk bereikbaar met de wagen

Locatie

Antwerpen (APeXPRO)
Schorrelaan 2
Antwerpen, 2660 België
+ Google Maps